انواع پیام کوتاه SMS

زیبا ترین و جدید ترین پیامک های موبایل

انواع پیام کوتاه SMS

زیبا ترین و جدید ترین پیامک های موبایل

آموزش

 

فرار از SMS تبلیغاتی
 
با توجه نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری و بالا رفتن حجم ارسال SMS های تبلیغاتی مشترکینی که از ارسال این نوع پیام کوتاه ( SMS) ناراضی هستند می توانند با شماره تلفن 09990 تماس گرفته و با دادن مشخصات درخواستی از ارسال SMSهای ناخواسته جلوگیری کنند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از خبرگزاری موج، “مسعود فاتح” با بیان مطلب فوق افزود: مشترکینی که نمی خواهند پیامهای کوتاه ناخواسته ( SMS) برای آنها ارسال شود می توانند با شماره تلفن 09990 تماس گرفته و با ارایه شماره پرونده ذکر شده در شناسنامه سیم کارت و شماره تلفن همراه مورد نظر از ارسال این نوع پیام ها جلوگیری کنند.
وی با ذکر این مطلب که مشترکین شهرستانی نیز می توانند با همین شماره تماس بگیرند و درخواست خود را ارایه کنند، افزود: در ضمن این شماره تلفن به صورت رایگان می باشد و هیچگونه هزینه ای بابت تماس با این شماره از مشترکین دریافت نخواهد شد.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از راههایی که مشترکین می توانند برای برای توقف این رویه اعمال کنند، به صورت حضوری در دفاتر خدمات امور مشترکین تلفن همراه می باشد که با همراه داشتن اسناد مربوطه و پر کردن فرم مربوط به قطع پیام های تبلیغاتی از ارسال اینگونه پیامها جلوگیری کنند.
فاتح گفت: لازم به ذکر است به این نکته نیز توجه شود که اگر مشترکی از ارسال پیامهای تبلیغاتی جلوگیری کند تا مدت 3 ماه بعد از گذشت درخواست قطع ارسال پیامها دیگر نمی تواند اقدام به نصب مجدد این سرویس کند.

به نقل از : شبکه فن آوری اطلاعات ایران
 
 



 یکدونه SMS که میفرستیم چند تومان می شه ؟

 

می خواهیم حسا ب کنیم وقتی  یک پیام کوتاه میفرستیم چند تومان برامون آب میخوره !

البته با سیم کارت MCI –(ir-tci)

 

1- باید بدونیم این پیام کوتاه فارسی است یا انگلیسی

 

2- اگر فارسی باشد هر 160 حرف 1sms به حساب می آید.

 

3- اگر انگلیسی باشد هر 240 حرف 1sms به حساب می آید .

 

.

 

حال اگر هر sms    ۱۴تومان باشد  حساب کنید حساب کنید هر sms چقدر در میاد.

 یک نظر هم بده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد